Τα Simplicity ρούχα μας σχεδιάζονται για το eshop αλλά και το φυσικό μας κατάστημα,
(δεν είναι μαζικό ή φασόν προϊόν) κάθε ρούχο είναι ξεχωριστό, έχει το δικό του κόψιμο και
συμπεριφορά, είναι ιδιαίτερο και σε πολλές περιπτώσεις μοναδικό!!! Τα περισσότερα ρούχα μας
ειναι μέγεθος OS (one size), υπάρχουν όμως και κομμάτια που βαση του σχεδίου και του
υφάσματός τους αφορούν συγκεκριμένα μεγέθη. Για τον λόγο αυτό μέσα στην περιγραφή
του κάθε ρούχου υπάρχει αναλυτική μέτρηση του ρούχου για να μπορείτε να δείτε αν
σας ταιριάζει. Στο σχεδιάγραμμα κάτω βλεπετε πως μετράμε με μία μεζούρα το Στήθος, την
Μέση και την Περιφέρεια μας, αντίστοιχα μέσα σε κάθε ρούχο βρίσκονται και οι ανάλογες
μετρήσεις. Οταν τα ρούχα είναι ελαστικά αναφέρεταϊΠερίμετρος Στήθους Από πχ
90cm ̈… ̈Εώς ̈πχ 120cm, αυτό σημαίνει οτι στο ρούχο ξεκινάει η περίμετρος απο 90cm και λόγω
ελαστικότητας μπορεί να φτάσει περιμετρικά εώς και 120cm!.Για να είστε σίγουρη αν
το ρούχο ταιριάζει σωστά τον δικό σας σωματότυπο καλό είναι να δείτε οπωσδήποτε
τις μετρήσεις που αναφέρονται μέσα σε κάθε ρούχο και γιατί όχι να μετρηθειτε
κιόλας!!! Δείτε το σκίτσο και μετρηθείτε ανάλογα!!! Φυσικά για οποιαδήποτε πληροφορία,
απορία, διευκρίνηση για κάποιο προϊόν μας, μπορείτε να καλέσετε στο 2155451761 ωράριο
καταστημάτων. Δευτέρα- Τετάρτη-Σάββατο 10:00-15:00 & Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 10:00-
14:00 & 18:00-21:00.

FAQS

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Τα βήματα για να παραγματοποιήσετε μια ηλεκτρονική παραγγελία είναι τα εξής:
1) Επιλέγετε τα προιόντα που επιθυμείτε, εφόσον τελειώσετε τις αγορές σας, πηγαινετε στο καλάθι
και πατάτε το κουμπί Ολοκλήρωση Παραγγελίας
2) Έχετε το δικαίωμα να πραγματοποιήσετε παραγγελία ως επισκέπτης, να εγγραφείτε στο site του
SIMPLICITY έχοντας τη δυνατότητα να παρακολουθείτε τις συναλλαγές σας ή αν είστε
εγγεγραμμένος να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας.
3) Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης.
4) Επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την
παραγγελία σας.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα λάβετε email με την περίληψη της παραγγελίας σας.

ΠΩΣ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει αναγκαστικά να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώστε στο πεδίο “Σχόλια” να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προιόν που θέλετε να προστεθεί. Μπορείτε να συμπληρώσετε προιόντα στην παραγγελία σας μέχρι το τέλος της ίδιας ημέρας..

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗ;

Ναι, πραγματοποιώντας αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα τα προσωπικά σας δεδομένα
είναι απολύτως ασφαλή σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR.

ΕΑΝ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Αν Fis Coyrier έρθει να σας παραδώσει την παραγγελία σας και απουσιάζετε θα κάνει άλλες 2
(δύο) προσπάθειες τις επόμενες μέρες. Στην περίπτωση που σε καμία από τις 3 (τρείς)
προσπάθειες δεν κατάφερε το εμπόρευμα να παραδοθεί στα χέρια σας τότε επιστρέφει στην
εταιρία και επικοινωνούμε εμείς μαζί σας.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ SIMPLICITY ;

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter της εταιρίας μπορείτε να ενημερώνεστε για νέα,
τάσεις της μόδας, και προσφορές. Για την εγγραφή σας στο newsletter παρακαλούμε
συμπληρώστε το email σας στο αντίστοιχο πεδίο της σελίδας. Επίσης μπορείτε να μας ακολουθήσετε στα Social Media.

ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ;

Για οποιαδήποτε πληροφορία, διευκρίνιση, καθυστέρηση, απορία, σχόλιο όσο αναφορά
το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να απευθυνθείτε μέσω mail στο
info@simplicityclothes.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 215-5451761 ωράριο καταστημάτων.
Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο 10:00-15:00 & Τρίτη-Πέμπτη- Παρασκευή 10:00-14:00 & 18:00-
21:00.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Για αποστολές στην Ελλάδα, μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και τηλεφωνικά

στο 211-5451761 ωράριο καταστημάτων. Δευτέρα-Τετάρτη- Σάββατο 10:00-15:00 & Τρίτη-
Πέμπτη-Παρασκευή 10:00-14:00 & 18:00- 21:00.

Οι τηλεφωνικές παραγγελίες εξοφλούνται με αντικαταβολή & μετρητά (μετρητά εφόσον η παραλαβή γίνει απευθείας
από το κατάστημα).
Παραλαβή από κατάστημα: την επόμενη εργάσιμη ημέρα, χωρίς επιπλέον κόστος
μεταφορικών.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΕΝΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ή ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΙΟΝ ;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 211-5451761 ωράριο καταστημάτων.
Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο 10:00-15:00 & Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 10:00- 14:00 & 18:00-
21:00, ή να μας στείλετε mail στο info@simplicityclothes.gr

ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ;

Nαι, υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής. Για να ενημερωθείτε για την διαδικασία που
πρέπει να ακολουθήσετε στην περίπτωση επιστροφής κάποιου προιόντος διαβάστε αναλυτικά:
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
*Θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άρτια κατάσταση, όπως το παραλάβατε και να
μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια/barcode).
*Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο εφόσον έχετε μιλήσει τηλ με την εξυπηρέτηση
πελατών του Simplicity, και κατόπιν έγκρισης της εταιρείας στο 2155451761 ωράριο
καταστημάτων. Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο 10:00-15:00 & Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 10:00-
14:00 & 18:00-21:00.
*Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές η φθορές
των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση αντικατάσταση
αυτών.
*Σε Σφάλμα αποστολής λάθος προϊόντος που εχει γίνει από την ίδια την εταιρία ,τα
μεταφορικά επαναποστολής επιβαρύνουν την εταιρία.
*Στην περίπτωση που θέλετε να αντικαταστήσετε το προϊόν που παραλάβατε με νέο,
λόγω χρώματος, σχεδίου και μεγέθους , τότε η όποια διαδικασία επαναποστολής και τα έξοδα
αυτής επιβαρύνουν τον καταναλωτή.
Φυσικά μπορείτε να έρθετε στο φυσικό μας κατάστημα και
να πραγματοποιήσετε την αλλαγή σας χωρίς κανένα επιπλέον κόστος. Εφόσον έχει προηγηθεί σχετικό τηλεφώνημα στο 2155451761 ωράριο καταστημάτων. Δευτέρα-Τετάρτη-
Σάββατο 10:00-15:00 & Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 10:00-14:00 & 18:00- 21:00.

Επιστροφή χρημάτων
Μόνο Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος με υπαιτιότητα της εταιρίας και Κατόπιν
παραλαβής και ελέγχου του ώστε να διαπιστωθεί το ελάττωμα αυτου γίνεται η επιστροφή
χρημάτων, και εφόσον δεν επιθυμείτε να αντικατασταθεί με το ίδιο προϊόν ή όποιο αλλο
επιλέξετε ίσης αξίας. Στην περίπτωση που κριθεί απ την εταιρία επιστροφή χρημάτων θα
πραγματοποιείται εντός 5 εργάσιμων ημερών. Εφόσον η αγορά έχει γίνει μέσω PayPal
θα γίνει με τον ίδιο τρόπο επιστροφή χρημάτων. Εάν η αγορά έχει γίνει με αντικαταβολή ή
κάρτα θα σας επιστραφούν τα χρήματα μέσω τραπέζης. Επίσης κατόπιν συννενόησης &

έγκρισης η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση του ελλατωματικού προϊόντος μπορεί να
γίνει και στο φυσικό μας κατάστημα στην διευθύνση που θα βρείτε στο site μας
προσκομίζοντας απαραίτητα την απόδειξη.